دانش‌جوی حرف‌دار

آن‌چه می‌فهمم، می‌نویسم

دانش‌جوی حرف‌دار

آن‌چه می‌فهمم، می‌نویسم

آن آمد و این رفت...

چهارشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۱۳ ب.ظ

 مشغولم به نشخوارِ مرحومِ مغفور 97 و قابلگی 98؛

مرحوم 97 سریع‌ترین سالِ 25 سال گذشته بود؛ سالی که با «او» رفتیم زیریک سقف، به برکتش وضعیت ته‌مانده‌ی جیبم متفاوت‌ شد، حواسم به خوشی‌های دنیا جمع شد، از آن زندگیِّ رُباتی لعنتی خلاص شدم،  اتفاقاتی بس هیجان‌انگیز در فضای کاری افتاد، بیش از پیش از مذخرفِ دانشگاه فاصله گرفتم و ...

حکما بناست 98 رکورد سرعت 97 را بزند، سالی که باید تکلیف آویزان شدن «دکتر» پشتِ قباله‌ام را روشن کنم، فکری به حالِ محل زیست در جهنمِ تهران کنم، حالِ ایران را بهتر کنم، و ... و ... و ..

 

خلاصه که وضعیتی است، دعا کنید 98 از آن حرام‌زاده‌های عوضی نباشد...

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۱۳ ب.ظ
  • محمدحسین خانی

برای این مطلب نظر یا یادداشتی بگذارید  (۱)

  • محمدحسین میری پور
  • برای من که 97 خیلی دیر می گذشت،98 برای من خیلی خوب تر بود تا اینجاش...عوضی نیست ولی خوب هم نیست.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">