دانش‌جوی حرف‌دار

آن‌چه می‌فهمم، می‌نویسم

دانش‌جوی حرف‌دار

آن‌چه می‌فهمم، می‌نویسم

دریای نانوشته ها

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۲۸ ب.ظ

چند وقتی هست که سرم خیلی شلوغ شده؛ هرچند نوشتن در اندرون را دارم،ولی این‌جا همین‌طور به حال خودش رها شده

فقط دو صفحه از جرقه‌هایی که برای نوشتن زده‌شده بود را لیست کرده‌بودم،که همین چند دقیقه پیش با حالت عجیبی پاره کردم و پرت کردم داخل حوض پرآب داخل حیاط!
شاید از عوارض تنهایی در خانه باشد این دیوانگی‌ها

حس و حال نوشتن برای وبلاگ نیست،اما اگر همت کنم و شروع کنم نوشتن را،زیاد خواهم‌نوشت

احتمالا هم راجه به فعالیت‌های این روزها بنویسم

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۲۸ ب.ظ
  • محمدحسین خانی

برای این مطلب نظر یا یادداشتی بگذارید  (۵)

شما هم لینک شدی
پاسخ:
شکراً
چرا تنهایی؟ خونه مگه نیستی فامیلا، خانواده.
پاسخ:
دیروز را کلا تنها بودم؛
چرایش بماند!!!
پاره کردن کاغذ؟
ما فقط رسیدهای عابربانک را پاره می کنیم!
پاسخ:
از بس شما روحتان لطیف است
من سابقه‌ی کتاب پاره کردن هم دارم!!
  • مصطفا طاهری
  • سلام، خیلی حوب!
    ورود شما رو هم به عرصه نویسندگی در فضای مجازی تبریک میگم.
    انشاءالله سعی کن در کنار دل نوشته و خاطرات، تحلیل ها و نگاه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسیت رو هم در خلال مطالب بنویسی.
    انشاءالله موفق باشید.
    یاحق
    پاسخ:
    سلام آقا مصطفی
    راستش من از سال 85 در این مجازخانه می‌نویسم

    ولی حیف آثاری ازش باقی نیست

    موارد را هم که فرمودین،می‌نویسم
    منتهی به اسم خودم نیست و اینجا هم نیست

    خدا خیرتان دهاد! ای‌کاش یک آدرس ایمیل می‌گذاشتید؛ بالاخره کارتان داریم
    شماره‌ی شما را هم ندارم

    به هر حال، ممنون از توجه‌تان
    سلام
    همین روزاست که خودش برسه!

    چم دعا می کنم و خودم هم شدیدا محتاجم به دعا
    پاسخ:
    انشاالله هرچه زودتر؛ منتظریم

    ملتمس!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">